A Demján Sándor Alapítvány úgy támogatta a kezdeményezést, hogy a beérkező magánfelajánlások összegét annak 50 százalékával megemelte, így minden adományozó támogatása másfélszer annyit ért.

Az OTP Bank az idei és a jövő évre 25-25 millió forintot, a Béres Gyógyszergyár Zrt. 10 millió forintot, a Mol Magyarország 12 millió forintot, a Gyermelyi Zrt. 7 millió forintot ajánlott fel. Egy budapesti cég 40 millió forint értékű könnyűszerkezetes, kulcsrakész ház megtervezését és felépítését vállalta egy nagycsalád számára. A 1350-es adományvonalon mintegy 39 millió forint gyűlt össze – mondta el Siklósi Beatrix, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Nemzetiségi, Külhoni és Kiemelt Projektek Főszerkesztőségének vezetője vasárnap az MTI-nek.

Vaszily Miklós, az MTVA vezérigazgatója a Duna televízióban látható műsorban elmondta: a közmédia alapvető célja, hogy felkarolja, majd hagyománnyá nemesítse az olyan programokat, mint amilyen a Jónak lenni jó! is. Kiemelte, hogy a közmédiának olyan feladatokat kell találnia, amelyek a köz érdekét szolgálják, amelyek értéket teremtenek és mutatnak.

Az MTVA hatodik alkalommal rendezte meg a Jónak lenni jó! jótékonysági akciót, amely 2012-ben a Böjte Csaba szerzetes alapította Dévai Szent Ferenc Alapítványt mintegy 100 millió forinttal, 2013-ben a Katolikus Karitászt csaknem 120 millió forinttal, 2014-ben a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet 167 millió forinttal, 2015-ben a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatot 225 millió forinttal, a Magyar Református Szeretetszolgálatot pedig tavaly mintegy 261 millió forinttal támogatta.